Bloggens framtid

Som de flesta nog har börjat förstååsåg bloggar jag inte lika mycket nu längre. Men det beror på att jag inte rider så himla mycket nu på vintern och att jag inte har tid riktigt heller det är skola, kompisar och fritid som sätter stopp för bloggandet.
 
 
 
Men nu vill jag ha er åsikt om hur jag ska göra med bloggen:
 
1. ska jag ha kvar bloggen och blogga som vanligt
 
2. Ha kvar bloggen och blogga nån gång i månaden
 
3. Ha kvarbloggen och inte blogga alls (så ni kan gå in och läsa vad jag har gjort under den tiden jag har haft bloggen)
 
4.ta bort bloggen och säga hej då blogg världen 
 
5. Ha bloggen lösenords skyddad och kommatillbaka när jag vill börja blogga idag
 
Så kommentera vad ni tycker att jag ska gör med bloggen. Jag går ju på hur jag känner just nu och det lutar mot att blogga nån gång i månaden jag vill inte sluta helt
 
Jag kanske kommer ta en paus från bloggen för att jag inte orkar med att sitta här vid en skärm och blogga
 
Men när ni kommenterar vad ni tycker så får ni gärna skriva lite varför jag ska göra så med bloggen
 
(Asså jag hade skrivit massor innan men jag råkade radera det inlägget jag kanske kommer på det sen)
 

Kommentarer
Postat av: katarina

Hej Elin! Vi tycker din blogg är jättebra. Personlig på en bra nivå, rolig och intressant. Men man ska bara skriva när man tycke att man vill säga något, så se det inte som ett tvång. Katarina och Eoin

2013-01-01 @ 20:14:08
Postat av: Emilia

Hej! Jag tkr din blogg är superbra! Men skulle inte du kunna berätta lite mer om dig själv? Typ hur länge har du bloggat? vad tkr du om din skola? har du nån idol? har du nån kille? Vem är du kär i? Hur gammal är du? :)

Svar: tack så mycket för att du kommentera jag ska nog lägga ner lite tid idag till att fixa bloggen
Elin Manninger

2013-01-02 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0