ridit

jag har varit och ridit geischa och hon var en riktig skata till häst idag asså. det började med att hon gjorde en liten bockning när vi skulle galoppera men det var ju okej. sen gick vi förbi några hästar och då skulle hon inte gå framåt så hon ryggade fast än att jag inte ville det så jag smällde till henne med skänklarna (stavning) till slut då jäklar sparkade hon bakut sen travede hon snällt framåt. efter typ 100m så skull vi galoppera jag gav henne galopp skänkel men hon gallopera inte så då sa jag åt henne på skarpen och hon bockade som fan asså det var riktigt nära att jag åkte av asså men jag satt kvar som tur av asså. sen fick hon höra att man inte får göra så när jag sitter på ryggen för här är det jag som bestämmer. sen gjorde hon som jag ville resten av rundan så hon blev nog lite spak asså.

sen när vi var på väg tillbaka så stog det en limosin utanför en gård i lilla viarp lixom. det var lite så konstigt men kul också. den stod vid en konferans lokal

Kommentarer
Postat av: Lou

Fin blogg!

Svar: tack
Elin Manninger

2012-10-02 @ 13:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0