Hej bloggen!!!!!!!!!!!

Hej igen bloggen!!!!!!

Jag har nu bestämt mig för att starta upp bloggen igen. Men jag har lite saker jag vill säga innan jag börjar blogga igen.

För att jag ska fortsätta blogga så vill jag inte ha några kommentarer om att jag är för lång för gangster och blablabla för jag och häst ägarna märker när jag blir för lång för vi är rutinerade hästmänniskor och vet att jag inte är för stor jag kanske är lite för lång men jag väger inte för mycket för dom. Och jag har väldigt bra balans villket gör att jag klarar av att rida hästar som är lite för små. Det sägs ju att man får dåligare balans när man är för lång men om man har bra balans så klarar man det och ganster och geisha behöver en rutinerad ryttare för att klara av dom och man behöver kunna hålla om lite och så är det ganska bra då om man har långa ben.

så nu vill jag inte ha några kommentarer om att jag är för lång och massa sånt.

Jag kommer även bara att blogga om hästar inget men skola eller mitt vardags liv vilket kommer resultera i att det blir mindre bloggning men det kommer va inriktat på häst och inget annat.


Det va det jag ville säga och välkomna tillbaka till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0