lektionen igår

 
Ja det va ju lektion igår och jag hade Sandra igen. Vi tränade på förvänd galopp det är att man rider i tex. vänster varv men man har höger galopp. det gick toppen Sandra var super duktig så jag är nöjd vi ska göra det i 3 veckor till för det tar tid att lära sig det. Men vi började man att fatta galopp via A sen vände vi typ snett igenom vid K fast vi gjorde typ en serpentin båge längs hela långsidan sen skulle man ut i hörnet igen och sakta av till trav vid C. Sen gjorde vi samma sak i höger varv. Vi skulle runda pallen/ konen Beroende på hur det gick för det är svårare ju större bågen blir. Och det gick toppen från första början för mig så jag är jättenöjd :)
 
Men vi hörs nån annan dag kommer bilder mm från tävlingen nån dag tiden ska bara finnas till det kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0