Stallet

Igår va jag på ridskolan. Jag red Sandra en B ponnysomär ganska lat men jag fick fart på henne. Hon va super duktig så jag är nöjd med henne.

Övningen
Det va tre travbommar på medellinjen mellan E och B sen tog man varanan gång höger och varanan gång vänster så gjorde man en stor volt och över bommar gick på samma vadbsom innan ochgjorde en liten volt i den stora volten. Sen gjorde man samma sak åt andra hållet. Sen hade vi galopp på den stora volten och trav på den lilla. Sen träna vi lite kontroll typ 3 galoppsrång sen trav igen och trav direkt från halt. Biter hela passet utan stigbyglar också så det känns lite i benen idag.

Men nu hinner inte jag mer bloggar nästa gång jag rider


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0